انواع لیفتراک موجود در بازار

انواع لیفتراک موجود در بازار

انواع لیفتراک موجود در بازار:

لیفتراک ۴ چرخ

رایج ترین لیفتراک در بازار. آنها لیفتراک های جلو به جلو با چنگال های دوتایی در قسمت جلویی هستند و از آنها برای بلند کردن بارهای سنگین استفاده می شود. هر سه نوع سوخت الکتریکی، دیزلی و گازی هستند.

ظرفیت ها از ۱٫۵ ۲۵ تن متغیر است و بسته به نوع سوخت با دکل های تا ۷ متر معلق است.

لیفتراک ۳ چرخ متعادل الکترونیکی

دقیقاً مشابه لیفتراکهای ضد تعادل ۴ چرخ اما چرخهای عقب برای بهبود قابلیت چرخش در مرکز قاب به هم نزدیک هستند. در درجه اول استفاده می شود که محدودیت های فضا یک فاکتور است، مانند انبارهای باریک. ایده آل برای راهروهای ۳٫۵m 3.5m.

لیفتراک برای دسترسی راحت تر

این ماشین ها برای بلند کردن بارهای تا ارتفاع ۱۳ متر ساخته شده اند و به انبارها می توانند از راه اندازیهای راهرو بسیار زیاد استفاده کنند و در نهایت با فاصله باریک بین راهروها فضای کمتری را صرفه جویی کنند.

با استفاده از میتسوبیشی می توانید یک Stand On و Sit On Reach Truck را انتخاب کنید. ظرفیت Reach Truck از ۰٫۹ تن ۳٫۰ تن متفاوت است که ۱٫۴ تن و ۲ تن رایج ترین گزینه است. مانند سایر تجهیزات انبارداری، Reach Trucks فقط در داخل خانه قابل استفاده است و باید روی سطوح صاف و تمیز کار کنید.

 

لیفتراک با پالت های قدرتی

یک نسخه برقی از محبوب پالت جک که به عنوان کامیون پمپ نیز شناخته می شود. این ماشین ها به شما کمک می کنند پالت ها یا سایر کالاهای سنگین را به سرعت و به راحتی در یک انبار مانیتور کنید و می توانید تا ۱۰۰ متر از زمین بلند شوید.

استاکر

استاکر مانند Power Pallet Trucksلیفتراک های قدرتی هستند اما با داشتن یک دکل امکان بالا بردن پالت ها به حداکثر ارتفاع ۵٫۴m آنها همچنین به دلیل سهولت در استفاده و ارزان تر از لیفتراک های معمولی هستند. این محصول برای استفاده در انبارهای کوچکتر بسیار عالی است. دو نوع استاکر بسته به نوع پالت مورد استفاده، “Fork Over” و “Stackdle Stackers” ارائه می شود.

پیکر ها

انتخابگرهای سفارش به جای حرکت دادن پالت های کامل برای “کار های دستی” طراحی شده اند. آنها به پرسنل این امکان را می دهند که به سرعت و کارآمد سفارشات را در یک انبار انتخاب کنند. مدل پایه این سکو را به ردیف دوم رک (۱ ۲ متر) بالا می برد.

جمع کننده های سطح بالا می توانند کارگر را به ارتفاع ۵/۱۱ متر بلند کنند که به آنها امکان دستیابی به محصولات ذخیره شده در موقعیتهای بالاتر را می دهد.

لیفتراک مخصوص زمین های ناهموار

لیفتراک های Rough Terrain برای کار در شرایط ناهموار نظیر شن، ماسه و حتی سطوح گل آلود ساخته شده اند. تفاوت اصلی بین لیفتراک معمولی و لیفتراک Rough Terrain در این است که دومی دارای سیستم تعلیق است.

لیفتراک مفصلی

لیفتراکهای مفصلی راههای بسیار باریکی (۱٫۵ ۲ متر عرض) را امکان پذیر می سازند. این امر به این دلیل است که آنها نیازی به پشته زاویه درست ندارند زیرا دکل می تواند در هر دو طرف رک قرار گیرد. لازم به ذکر است حداکثر ارتفاع دکل آن ۱۲٫۱ متر است.

 

انواع لیفتراک موجود در بازار

انواع لیفتراک موجود در بازار

قیمت لیفتراک

برای فروش لیفتراک با مناسب ترین قیمت می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات منحصر به فرد این مجموعه استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *