انواع لیفتراک تویوتا

انواع لیفتراک تویوتا

انواع لیفتراک تویوتا: لیفتراک‌های تویوتا به دو دسته احتراق داخلی و برقی تقسیم می‌شوند که قابلیت حمل و جابه‌جایی نیم تا ٤٣ تن بار را دارند.

  • لیفتراک احتراق داخلی تویوتا

لیفتراک احتراق داخلی بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد که در دو نوع بنزینی و گازوئیلی ارائه می‌شود که در سایزها و مدل‌های متنوع برای تأمین نیازهای متفاوت مشتریان عرضه می‌شوند.

  • سری کانتر بالانس ٨FG/D

این مدل کاربردپذیری بالایی در حمل و جابه‌جایی بار دارد درحالی‌که کارکرد بسیار آسانی هم دارد. از تکنولوژی مدرنی استفاده می‌کند که امنیت محیط کار را هم فراهم می‌کند.

  • سری کانتر بالانس سایز بزرگ

سایز بزرگ این لیفتراک برای حمل و جابه‌جایی بار سنگین مانند سنگ و الوار چوب مناسب است. توانایی قدرتمند این مدل برای جابه‌جایی بار سنگین، پروژه‌های بزرگ را امن و آسان می‌کند.

این نوع لیفتراک از موتور باتری دار استفاده می‌کند تا برق لازم برای حرکت و حمل و جابه‌جایی را تأمین کند. نگرانی موجود برای گرمایش زمین و معضلات محیط‌زیستی تقاضای لیفتراک برقی را افزایش داده است چراکه از انرژی پاک استفاده می‌کند و گاز خروجی ندارد.

سری کانتربالانس برقی ٨FB

این مدل کانتربالانس از سیستم برق AC استفاده می‌کند که در انواع پروژه‌های فضای باز و بسته قابل استفاده است در عین اینکه قابل اعتماد و اکو-فرندلی است. با داشتن توان بی‌نظیر در مصرف بهینه انرژی، کاربردپذیری آسان، مقاومت بالا و ضد آب بودن، این مدل لیفتراک آینده صنعت حمل‌ونقل است!

سری کانتر بالانس برقی با چرخ مرکزی ٨FBE

این مدل توان و حرکتی معادل یک لیفتراک کانتربالانس ٤-چرخ را دارد اما با وجود شعاع چرخش کوچک‌تر، کار حمل و جابه‌جایی پروژه‌ها را هم در فضای انبارها و هم در بندرها و پروژه‌های ساخت و ساز آسان می‌کند.

 ریچ تراک برقی مدل ٨FBR

ریچ تراک عمودی برقی شعاع چرخشی کوچک و راست-محور دارد تا فضای انبار را به‌صورت بهینه مدیریت کند که آن را به بهترین راه‌حل برای اجرای پروژه در فضاهای باریک تبدیل می‌کند. این مدل از تکنولوژی پیشرفته تویوتا استفاده می‌کند تا زمان، هزینه و امنیت مناسب را تأمین کند.

نتیجه‌گیری

لیفتراک تویوتا معادل کیفیت، طراحی زیبا، توان بالا و طول عمر زیاد است که برای انواع پروژه‌های سبک و سنگین در فضای بسته و باز راه‌حل مؤثر دارد. خدمات پس از فروش حرفه‌ای و نمایندگی‌های رسمی معتبر، خیالتان را بابت تعمیر و نگهداری لیفتراک تا سال‌های بسیار طولانی راحت می‌کند.

 

انواع لیفتراک تویوتا

انواع لیفتراک تویوتا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *