قیمت خرید لیفتراک در کمپانی مادر

قیمت خرید لیفتراک در کمپانی مادر

قیمت خرید لیفتراک در کمپانی مادر

پر واضح است قیمت لیفتراک ها بسته به کمپانی های تولید کننده آنها متفاوت است و برای مثال، کمپانی های آمریکایی و اروپایی ای نظیر لیفتراک کاترپیلار ( یا همان Caterpillar که با علامت اختصاری CAT شناخته شده است) و لیفتراک کلارک ( Clark ) دارای قیمت‌هایی بسیار بالاتر نسبت به لیفتراک های شرق آسیایی است.

کوماتسو (Komatsu)، لیفتراک تویوتا (Toyota) و غیره…

لیفتراک شرکت های ژاپنی ای مانند لیفتراک کوماتسو (Komatsu)، لیفتراک تویوتا (Toyota)، لیفتراک دوو (Daewoo)، لیفتراک دوسان (Doosan ) و شرکت های بزرگ چینی ای مانند لیفتراک زوم لاین (Zoomlion) و لیفتراک هلی (Heli) و همچنین شرکت بزرگی نظیر شرکت کره ای لیفتراک هیوندا ( Hyundai ) وجود دارند که در عرصه بین المللی جزو برند های برتر جهان هستند ولی به خاطر حفظ و از دست ندادن بازار بزرگی مانند آسیا، شرکت های آمریکایی و اروپایی اقدام به تاسیس کارخانه هایی در آسیا به دلیل پایین بودن نرخ مواد اولیه و همچنین دستمزد کارگران کرده است تا بتواند با پایین آوردن قیمت ها، این بازار را حفظ کند.

هزینه حمل و نقل لیفتراک

هزینه حمل و نقل لیفتراک با توجه به نوع وسیله نقلیه و هزینه های جا به جایی آن بر روی قیمت لیفتراک تاثیر خواهد گذاشت؛ از طرفی به دلیل عدم ثبات عرض در ایران، این وضعیت بحرانی تر نیز شده است.

قیمت لیفتراک در گمرک

قیمت لیفتراک ها بر اساس کشور سازنده و مدل آن مانند سایر محصولات متفاوت می باشد و دارای یک لیست قیمت لیفتراک در اداره گمرک مرکزی می باشد که بر اساس آن قیمت گذاری ها انجام می شود.

این قیمت ها به گونه ای می باشند که متاسفانه به شکل کاملا محسوسی بر روی قیمت لیفتراک ، قیمت استاکر و سایر تجهیزات انبار داری تاثیر می گذارد.

هزینه حمل و نقل داخلی لیفتراک

از آنجایی که به ندرت این ماشین آلات با هواپیما (به دلیل هزینه های بالای آن) جا به جا می شوند، هزینه هایی مانند نرخ باربری و جرثقیل که متاسفانه بسیار ناپایدار هستند نیز بر قیمت لیفتراک تاثیر دارد.

هزینه های جانبی فروش اعم ( هزینه جانبی لیفتراک – هزینه لیفتراک )

هزینه هایی که برای فروش نیز به طور معمول سربار ایجاد می کنند عبارت اند از:

گارانتی لیفتراک و ایجاد انبار قطعه

نیروی متخصص تعمیرات لیفتراک و آماده اعزام به محل مشتری و …

 

در زیر تعدادی از سوالات در خصوص قیمت لیفتراک پاسخ داده شده است.

قیمت لیفتراک تویوتاقیمت لیفتراک هیونداقیمت لیفتراک کوماتسوقیمت لیفتراک زوملاین

قیمت لیفتراک سهند چقدر است؟

این قیمت بر اساس لیفتراک و آپشن ها تغییر می کند اما برای یک سایز متوسط ۲۰ الی ۵۰ هزار دلار قیمت دارد.

 

 

قیمت خرید لیفتراک در کمپانی مادر

قیمت خرید لیفتراک در کمپانی مادر

 

یکی از مهمترین قطعات در لیفتراک برقی ، باطری لیفتراک ( باتری لیفتراک ) است که بسته به تناژ لیفتراک دارای میزان ولتاژ الکتریکی خاصی است که اگر از آن حد بالاتر یا پایین تر باشد دستگاه کار نخواهد کرد.

باطری ژاپنی لیفتراک جزو بهترین باطری ها با طول عمر خوب می باشند که در کشور های زیادی ازجمله ایران طرفداران بسیار زیادی دارد که در زیر لیست قیمت باطری لیفتراک تولیدی شرکت میتسوبیشی ژاپن آمده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *